Smart locktång?

Jag kom på att jag aldrig gjort ett inlägg om hår, så varför inte börja med att göra flera inlägg om olika locktänger? Jag har valt ut några videor från Youtube där de visar hur resultatet blir, fungerar dem verkligen lika bra som reklamen säger?
Den här locktången ska vara lättare att använda på håret som finns längre bak på huvudet som annars kan vara jobbigt att nå.
Jag tänkte börja med en locktång som börjat säljas i år och finns hos olika märken men ser oftast ut så här:
 Enligt reklamen ska den fungera såhär:
 
 
Den här tjejen lyckades på andra försöket, det är alltså inte så enkelt.. (hon börjar locka vid ca 04:15)
 
 
 Det kan även se ut såhär...
 
Det finns många fler klipp på youtube för er som vill se hur den fungerar om ni vill köpa den.
 
-K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0