Mera shopping

Var och shoppade med en kompis när jag hittade butiken Sephora (för er som inte vet är det en butik som kommer ifrån USA som är lite lik Kicks) Där hittade jag två jätte häftiga OPI nagellack som var svarta men sedan krackelerande och fick en annan färg i bas och sedan krackelering i svart. Detta var snyggt men även barnsligt kul att se den gå från svart till en annan färg.
 
Detta är färgerna som finns att välja på:
 
Detta är färgerna som jag köpte:
 
Jag var även inne på kicks som sagt där jag hittade lite smått och gott, bland annat en ny concealer rouge och en ny ögonbrynspenna. Fick även en necesär och två prover från Bliss.
 
 
-K
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0