Hej på er!

Jag heter Karolina och jag ska blogga här med Linnea och kommer väl mest ta hand om hair & make-up samt månadens produkt kategorierna. Jag kommer även att betygsätta produkter som jag har provat, det kan vara allt ifrån smink till schampoo eller något ni önskar er veta. Har ni frågor till oss är det bara att antingen maila eller skriva en kommentar. Jag är ett stort fan av Lily Collins så det kan väl hända att jag skriver en del om henne också. Jag kan väl lika gärna börja med att rekomendera en produkt som jag använder flitigt.
 
Det är en maskara från Lancôme som heter Hypnose Star och gör väldigt stor skillnad på dina fransar. Den kan dock vara lite dyr (ca 320kr på kicks) men resultatet är verkligen bra så jag kan leva med priset, den har även bra hållbarhe. Ett tips är att inte "pumpa" maskaran för då kommer det mer luft i behållaren vilket gör att den torkar fortare. Maskaran är i alla fall inspirerad av Betty Boop vilket jag tycker är gulligt.
 
-K
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0