Mina parfymer

Såg att Linnea visade er sina parfymer så jag tänkte passa på att visa mina :).(ber om ursäkt för suddiga bilder min kamera ville inte sammarbeta)
 
 
 
Detta är då mina VS body splash. Från vänster Vanilla Lace (vanilj och mysk) , Hello Darling ( vit nektarin och färsk pion), Love Spell ( persika, körsbärsblomma och vit jasmin) och  Aqua Kiss (regn kysst freesia och färsk tusensköna).
 
Som ni kan se så är Pure Seduction min favorit och det är nästan inget kvar.
 
 
Detta är då mina parfymer. Ja jag vet Linnea har två av dem ;)
 
Från vänster: Paris Hiltons Heiress ( Passionsfrukt, Persika, Mimosa Champagne, Apelsin), Britney Spears Fantasy (frodig röd litchi, gyllene kvitten och exotisk kiwi) Lancôme Trésor Midnight Rose(cederträ, mysk och vanilj) Wera Wang Princess(mandarin, maräng, rosor och vanilj) och Juicy Couture Viva La Juicy( Vilda bär & Saftig mandarin)
 
Min favorit är nog Juicy Couture även fast Heiress är mer andvänd (köpta den långt före)
 
Vilken är då eran favorit parfym? kommentera vi bitts inte.. Eller?
 
-K
 
 
 

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0